Bilkörning och svampplockning

Gårdagens plan var godis, mys och film med Adolf.
Den slutade redan klockan nio efter varammackor och ett bad.

Lisa ringde på natten och skulle bli hämtad (jättejobbigt, jag hade verklgein inte erbjudigt mig eller sett fram emot att få starta motorn och köra iväg). Som tur vad var Adolf med och hjälpte mig sätta på helljuset..jag måste ha missat den delen i min körutbildning!

Idag har jag och Adolf varit på svampjakt, dock inte så mkt byte med oss hem. Bilder kommer!

Till kvällen då...Monopol verkar stå på listan. Frågan är vilka som vill ge sig in i en Monopolmatch med min glana A... Martina och Robbe? Pappa och Lisa? 
Ser ut som vi blir själva A...


Kommentarer
Postat av: Sofie

tack vad kul att du tycker det :)

Postat av: Matilda

åhh Adolf och monopol låter lite läskigt :) jag hoppas att du vill komma till mig imorrn kväll! Jag hade tänkt att vi skulle äta en liten nyttig men väldigt enkel liten kvällsmåltid! puss

2008-08-30 @ 16:18:14
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/
Postat av: anna

kul att plocka svamp

2008-08-31 @ 15:13:29
URL: http://annsaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback