God morgon!

Jag älskar att komma till jobbet på morgonen. Ta en kopp grönt te, slå på datorn och läsa era kommentarer från kvällen! Jag kan inte önska mig en bättre start! Tack!

Såhär ser min dag ut (enligt planerat, brukar inte rikgt bli så...)

♥ En runda på stan och kolla till höstutbudet efter jobbet.
♥ Har även ett stort behov av Martina som kommer hem idag!? Hoppas på det! Jag planerar in henne!
Tänka igenom mitt liv, vad jag vill och känner för. Ordentligt!
♥ Jag hoppas också på ett sms från nollade Matilda där hon bjuder upp mig till sin nya läghenhet...:) 
♥ Jag hoppas på ett låååångt telefonsamtal med Anna som precis kommit hem från Norge!
♥ Slutligen vill jag ha en helgplan!

Tills vi ses igen för ni en bild på en glad student-Sanna

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej, inte jag heller. Dom brukar oftast ha lite annorlunda och lite halvkonstiga plagg/skor. Som hittat, och antar att dom inte är så värst dyra :)

Postat av: Amanda

En sväng på stan är alltid trevligt! =)

2008-08-20 @ 09:02:16
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Matilda

Jag skickar dig ett sms från tåget, då har jag en halvtimmes "ingentingattgöra". Typ enda stunden på dagen! Nu måste jag plugga innan skolan drar igång! Puss

2008-08-20 @ 09:06:44
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback