Lunchshopping

En sak jag kan leva utan är deo.
Jag har många laster (mitt lätt uppblossande ansikte, tåsvettslunkt som får omgivningen illamående och mina tre små fotvårtor ovanpå tån, som stannar kvar trots frysningar och vårtmedel), men svettig under armarna blir jag inte.

Adolf sa sähär för någon veckan sen när jag hade varit ute och sprungit:

"Jag sitter hemma och håller på med aktier, du har springit i 30 minuter. Ändå luktar jag apa och du fortfarande blomma!"

 Ändå resulterade lunchen i ett deo-inköp. För jag kan inte förneka att det är en speciell känsla med att, ny duschad, dra ett roll deo under varje arm!

Lisa har spraydeo som kittlas när man sätter på den! Vad använder ni för deo?


Denna ligger nu i min väska och väntar på att få användas...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Precis :) dom funkar ju nästan till allt. Och dom var billiga med, 155 kr är väl ingenting?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback