Mammas marängtårta

Igår hade vi gäster. Det var mina sysslingar och deras pappa som kom, så himla roligt att ses. Vi skrattade oss igenom kvällen över gammla minnen och sörpingssnack!
Vi var så nära när vi var mindre och har alltid massa att prata om när vi ses, även fast det inte blir så ofta längre.

Under kvällen serverades följande:

Middag: Mammas nya pastarätt (mamma har nämligen en semsetervecka kvar och är ensam hela dagarna, då ägnar hon sig åt att bjuda in olika gäster och laga mat) med tigerräkor, hemgjord pesto, egentorkade tomater i ugnen, basilika och massa pasta.

Efterrätt: Bestod av en tårta med marändbottnar, glass, bär och massa grädde! Mums.


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, jag hare blivit tvingad till övertid. Jag vågade inte säga nej. :( Vet inte om jag kommer hem ikväll men imorn ska jag hem. Vad är det som har hänt. Jag vill att vi ska ses och fika och ha på oss höstkläder och mysa.. :)

Postat av: Jenny

Ja var glad för det, haha jag höll på att frysa ihjäl, men nu gick jag faktiskt & köpte mig en tjocktröja på bik bok på rasten haha.. frös så mycket. Jo det är bra med mig, lite seg & trött bara.. Hur är det med dig??

2008-08-05 @ 11:57:43
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

hah, ja de va verkligen ett kap! jo, visst påverkas man av vädret, fy! Ja, ja jobbade i helgen.. lite segt men de va ju dåligt väder så det gjorde inte så mycket!! Va pysslade du med? Utgång tror jag att ja läste nåt om? :)

2008-08-05 @ 13:13:00
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback