Min andra första dejt

Min andra första dejt med A var så bra den kunde ha blivit.
Efter min lilla löprunda (som förövrigt inte alls gick som jag ville) hämtade A upp mig. Därefter åkte vi in till stan.
Jag blev bjuden på middag
Pappa Grappa. A åt sin vanliga oxfilé (nästan rå) och jag tog pasta med skaldjur (musslor, tigerräkor, bläckfisk och hummer). Båda var supernöjda med maten (alltid en bra början på kvällen).

Därefter övertalades jag att bli bjuden på bio. Batman blev det. Kanske inte min typ av film, men jag gillade iaf att krypa ihop i biomörkret. Dessutom fick vi någon slags soffstol. Man satt bredvid varandra UTAN ett armstöd mellan. Vilken bra idé!
Heath Legder var föresten sjukt bra i sin sista film!

Imorse när jag vaknade kände jag mig bakis av trötthet. Fem timmars skönhetssömn är inte mycket att hurra för, men det var det värt!


Nu ska jag jobba! Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så kul att dejten gick så bra:) skönt för dig att det har löst sig..



Jag är sjukt trött idag jag också. Hade verkligen NOLL lust till jobb idag. Idag är det afterwork ju, men ja vet faktiskt inte om jag har tid att gå. Måste övningsköra inför min lektion imorgon, samt hem till krokek och hämta en faktura bland annat.. vet inte om ja hinner allt de & harrys på samma gång, hehe.. va ska du hitta på idag, skulle du till harrys?

Postat av: Jenny

hehe ja, de där med 50+ är ju iofs sant. Men men, jag får se hur jag gör. Just nu känns min körning viktigare än afterwork, hih.

2008-08-13 @ 08:55:39
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: jenny

ja fy tusan! På bröloppet, hm. jag har en rosa tubtops klänning som jag sydde upp i thailand för ett par år sedan, men aldrig använt. kanske är dags att göra det nu men då skulle ja vilja sy upp den så den blir litelite kortare. Men jag är inte helt säker på den ännu. Man får ju inte ha vitt på sig iallafall.. och helst inte rött har ja hört, hehe. Vad funderar du på att ha?

2008-08-13 @ 09:12:14
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det låter bra det =)

2008-08-13 @ 09:18:59
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mysigt med dejt och bio. Idag blir det nog en sväng till Ikea! =)

2008-08-13 @ 09:34:17
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback