Min blogguide

Varje morgon när jag kommer till jobbet (min buss kommer alltid för tidigt, så jag har typ 20 min på mig) kollar jag igenom mina favoritbloggar.
Jag kör samma runda varje dag. Nu tänkte jag guida er igenom den! Tipsa er om bra bloggar varje dag och beskriva dessa lite smått.

BLOGG 1

♥ Jag börjar med
Amys blogg.

♥ Jag gillade verkligen denna blogg ett tag, men har tappat lite av intresset på senaste tiden. Hon bloggar om sitt liv i USA, sin dotter, mat och lite mode.

♥ Förövrigt är hon syster till Ebba von Sydow.



Kommentarer
Postat av: Ebba von Sydow

Vad kul att du gillar Amys blogg på Veckorevyn! :)

Postat av: jenny

häftigt att ebba kommenterade!:)

2008-08-22 @ 12:12:05
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback