Pyssla

Jag sitter och funderar över vad man ska ta sig till en arbetslös höstdag och plötsligt känns det inte så hemskt att vara utan jobb. Visst behöver jag pengarna, men en månad av lite ledigt är ändå inte så farligt.

En sak jag blev sugen på är att pyssla. Carro berättade precis att hon hade varit inne på en pysselaffär igår och blivit i extas av alla saker! Då fick jag insperation! Att jag fick en fin (!)
symaskin i 18-års present underlättar bara.  

Jag vill sitta med en kopp te och pyssla. Det får gärna regna ute och jag kommer tända en brasa att värma mig framför. Gud, jag nästan längtar. Även om jag antagligen kommer klaga när jag väl är där, men i alla fall.

Jag dricker gärna mitt höstte ur denna kopp


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det lät mysigt tycker jag... Angående din kommentar så kommer jag att sakna dina genomtänkta outfitar också! ;)

Postat av: Anny

2008-08-13 @ 11:40:34
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: Anny

Att vara arbetslös kanske har sina fördelar, men jag tycker det inte är särskilt kul med långa morgonpromenader helt själv... Vi får självklart börja gå tillsammans i september:)

2008-08-13 @ 11:41:35
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback