Spets, tennis och regn

Tre saker

Spets - ny favorit (säkert hos många, även hos mig). Mina leggings höjer en outfit och min spetströja är den perfekta höstkläden!


Regn - ska detta ständiga regn på något sätt symbolisera mitt humör eller vad är det frågan om? Idag fick vi ställa in tennisen idag efter ett hällregn. Banan var helt ospelbar! Nedan är en av veckans regnoutfits (gick i fula stövlar en dag!)


Tennis - Nu är vi medlemar i Söderköpings tennisklubb. Egen nyckel och allt. Imorn är det dags igen!

Tennisoutfit:
Shorts - Fredd Perry
Tröja - mormors gamla

Idag har jag varit med mamma. Vi var på stan. Jag höll hårt i pengarna, men mamma shoppade upp sin höstgarderob lite grann! Sen blev det lunch i Knäppingsborg. Mysigt.

Nu vet jag inte vad jag ska göra...sitter och försöker knopa ihop ett CV, inte det enklaste att marknadsföra sig själv när man mår skit!
Jag har iaf pratat med M idag. Hon är bäst och bryr sig mest. Tack!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja men det får du ju inte göra:) så blir det afterwork får vi se till att du har det riktigt roligt & kommer på andra tankar:) hih. Ha en superbra helg du också, kramkram på dig.

Postat av: vix

mest, tack ska du ha.

2008-08-10 @ 14:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback