Tom

Jag känner mig tom. Som om en del av mig är borta. Svårt att beskriva. Tomt är ett bra ord. Ont är ett annat. Jag vet inte

Stockholm var underbart! Skönt att komma bort, byta miljö, bara vara med mamma och Lisa, äta gott och shoppa.
Det blev lite saker att fylla på garderoben med. Bilder kommer!

♥ En rutig skjorta från
Beoynd Retro (ursprungligen från Gant)
♥ Ett par spetsleggings
♥ Randig sommarklänning på rean
♥ Ett hudfärgat linne (låter snyggt va?:P) från Saint Tropez
♥ Ett par indianskor med fransar

Kvällen avslutades på Bomull med Rolf och Martina. Det var både mysigt och gott!

Idag ska Vickan klippa av mitt hår. Page blir det.

Känn ingen press V, men såhär vill jag se ut:)


Kommentarer
Postat av: Martina

Det kommer bli jätte fint. Jag önskar att det funkade att göra en stor förändring med mitt hår men det går liksom inte om jag inte vill raka av hela håret (som marie fredriksson eller berg typ. Hänger du och vickan med ikväll? :)

Postat av: Anonym

Jag vet inte hur jag ska klippa mig:P Får se, blir kanske nån slags överraskning. Men jag ska klippa mig imorn!

Sanna, vi måste boka resan nästa vecka!

2008-08-07 @ 12:01:33
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: vix

San! vad gör vi ikväll då, call meeee!

2008-08-07 @ 12:58:46
URL: http://viktoriaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback