Dan före doppare dan...

En av våra söta chefer kom precis förbi med en varm glögg i en röd julmugg.
Det känns verkligen att det nalkas jul! Igår var det lilljul med gröt, skickamacka, senap, Aladdin askar och glögg. På kvällen slog jag in paket och sen somnade jag som en stock.

Idag ska jag och
Lisa baka julgodis. Det var uppgiften som föll på vår lott inför julen. 
Vi ska självklart göra godiset efter vår idol Leilas recept. Det kommer att bli Rocky Road, Världens godaste smörkola, Ischoklad,  

När allt är klart ska vi klä granen. Det är något vi ALLTID gör dagen innan julafton. Tillsist ska vi sätt på Love Actually som är en klassiker dagen innan!


Denna rosett gjorde jag igåg och den fick pryda Lisas paket


 


Kommentarer
Postat av: Laura

Va fina paket du gör :) Mina blir alltid sådär halvfula xD Om jag inte satsar storligen förstås, men det tar tid! Kanske om jag skulle hitta några färdiga rosetter... (Hjärnan tänker ;))



Jo det är så stressigt i butikerna, ska ännu idag efter sista klappen.. Så ska vi laga en massa julklappar ännu, vi ska banda in en julcd där vi sjunger julsånger i stämmor, jag o min pojkvän. :D Bra då man är fattig studerande... Jul, jul strålande jul ;)

Postat av: Sandra

Svar Åhh va mysigt att bada tunna!

Vi funderar på att köpa något sorts utespa, det är himla mysigt faktiskt..



Kan utnyttja det mer än en pool med.. men vi får se. de blir nog inte förens nästa år..



vilket fint paket. paketinslagningen är faktiskt viktig på presenterna.

2008-12-23 @ 11:09:38
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Eller hur asbra!

Vilken fin rosett.

2008-12-23 @ 11:40:33
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Emilia

skitfint : )

sv: har jag lyckats kommentera anonymt? isåfall var det inte med mening =) jag har inställt att alltid "komma ihåg mig" men ibland kan det försvinna!

2008-12-23 @ 12:10:50
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: Linnea :>

vad fint :)



sv; jaså, okej.

Jo det hade det ju :)

2008-12-23 @ 14:42:17
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback