En kärlekslåda fylld med kärlek

När jag fyllde år fick jag en kärlekslåda av Matilda. Tänk så mkt utsidan av ett paket kan göra! Insidan är såklart viktigast, men i det här fallet hade jag nog blivit överlycklig av bara lådan.

Nu ska jag springa upp på stan. Köpa strumpbyxor och kanske en klänning. Sen blir det ett snabbt ombyte, eventuellt ett glas vin med min gulliga grupp på Saliga Munken. Sen julbord, glöggmingel och fest med liveband och martina, KUL!


Det underbara paketet/lådan med änglar. Det var även ett guldband runt den, snyggt!

I lådan låg bland annat denna badbomb med namnet Sex bomb från Lush.


En glittrig bubbelbadsbadbomb

Och den söta, oemotståndliga lådan igen

Kommentarer
Postat av: sophie

Svar: ja det är ganska skönt, jag brukar ändå vara ganska seg på fredagar efter en hel skolvecka, Jag tittar faktiskt inte på idol tro det eller ej :)

Postat av: Emilia

Jättefina presenter :)

2008-12-12 @ 22:25:37
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej! Haft en trevlig helg?

Ska du träna Step-up 1 ikväll ? :)



Kram

2008-12-14 @ 11:43:05
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback