Följ med mig när vi julpysslar...

Jag blev rörd av glädje när jag kom tillbaka från lunchen idag och mina kollegor frågade om jag ville gå hem. Självklart ville jag det! Slet på mig kappan och hoppade in i bilen!
underbart skönt att ha haft eftermiddagen ledig.

Jag har städat i ordning mitt rum, gått en lång promanad med mamma, handlat och köpt blommor. Nu väntar kvällens höjdpunkter:

Klä granen
♥ Göra julgodis
Tända alla ljus vi har och få till den perfekta julkänslan
♥ Se på Love Actually

Följ med mig i julpysslet!


Trots julen och december kan jag inte sluta längta lite efter min bruna kropp i rosa klänning, sommar och bal...


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu skriver jag igen :) och undrar vart din klänning kommer ifrån för den är så otroligt fin och du svara inte förra gången ..

2008-12-29 @ 12:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback