Gångstilar

Jag älskar att härma människors gångstilar. Jag brukar ha gissning hemma i köket, mamma och Ddolf är väl måttligt roade.

Det är kul att se en människa gå, kolla på hur en människa rör sig. Vet inte varför det facinerar mig, men något är det!
Extra kul är det när man har sett en människa på kort, i olika poser och sen får se gångstilen.

Jag tänker bland annat på
Blondinbella...Hennes gångstil passar INTE med hur hon ser ut.

Undra hur jag går. Tror att jag går inåt med fötterna pch är kobent, haha! Eller?



Kommentarer
Postat av: Matilda

okej :) ja det är ju ganska smart att hålla i pengarna med, så man kan leva, haha.



Ja, tror det kommer ta ett bra tag innan de öppnar, men det skulle kosta 250 kronor i månaden har jag hört, så det är ju okej, men sen får man ju se vad det är för grejer. :D



Kramar

Postat av: Linnea :>

inte för att jag har sett hur blondinbella går, hehe xp men roligt är det och se hur folk går. Jag själv brukar också göra gissningslek med en av mina kompisar ;)

2008-12-19 @ 18:14:52
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha, jag är kobent sägs det av andra. men jag måste erkänna att jag går lite speciellt haha :P

2008-12-21 @ 17:31:49
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback