Helgen

Den här helgen kommer bli kul! Planen ser ut såhär:


Fredag:
Klippa, slinga håret hos Linnéa
Roots.
♥ Gå på stan med mamma och Lisa. Kanske lämna in fler kort för framkallning. Eventuellt byta mina nya assnygga byxor till en storlek större vill inte få för stark känsla av en stoppad korv.
Baka lussebullar med mamma och kolla på Idol.

Lördag:
♥ Eventuellt träna,
♥ Fixa hemma, hjälpa mamma att fixa inför söndagen. Kolla på Grey´s (startade ett maration igår, har helt glömt hur mycket jag älskar mina Grey´s boxar. Tredje boxen finns nu med på min önskelisa!)
♥ Möta upp ett gäng glada tjejer för att äta ute (var?) och sen dansa hela natten lång! Kanske får jag med mig A hem?!

Söndag:
Jag fyller 19! Kalas, mys och massa gott att äta!

Här är bilder från min 18 års fest. En väldigt lyckad kväll!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Oh, låter som det kommer att bli en riktigt härlig och spännande helg : ) Ska bli kul att höra resultatet på din helg sedan!

Och även fortsättningen angående din nya frisyr :D



Gud tack så mycket! Så roligt att du verkligen är "inne" i det jag skrivit och verkligen visar intresse. Blir verkligen superglad : )

Om det är bra slut avslöjar jag inte, då avslöjar jag halva historien så du får se;)

Kommer att uppdatera senare idag !

Postat av: Karin

härliga bilder:) hoppas du får en jättefin fredag!

2008-12-05 @ 11:24:21
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

härliga bilder:) hoppas du får en jättefin fredag!

2008-12-05 @ 11:24:32
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anny

Haha, var en vild 18-årsfest :)

Vad kul vi ska ha imorn då! Jag jobbar till fyra, ska försöka hinna bli klar runt 18, men vart ska vi vara innan?

(Hoppas håret blev snyggt!)

2008-12-05 @ 17:47:05
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback