Nöjd och belåten

Efter trerättersmiddag, prat, Bonde söker fru och paketöppning känner jag mig mer än nöjd!

Av
Matilda fick jag världens finaste paket; en hård låda med änglar och guldsnöre runt. I det låg trosor, badbomber och badlödder från Lush, vantar, naggellack och en skål till min teservis och yoga te
Av pappa och Camilla fick jag en svart stickad klänning, en stekpanna, smoothie mixer, rött te och chai te.

Nu sitter vi med en varsin kopp yoga te och slötittar på NobelmiddagenVad tycker ni om klänninnarna?
 

Madelenes klänning på år 2002:s Nobelmiddag

Kommentarer
Postat av: Emilia

åh vad mysigt det lät :)

Postat av: Felicia

Såg någon skotskrutig med en ärm på aftonbladet som verkade cool, annars lite under förväntan eller vad säger du!? ;)

2008-12-11 @ 12:18:58
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback