Nyss i badrummet

Detta lilla senarie utspelade sig precis i vårt badrum.

Lisa: Kan du öppna dörren
Jag låser upp, hon kommer vi. Vi borstar våra tänder.
Jag börjar tvätta ansiktet och blundar. Hör en kisstråle.
Jag: Kissar du?
Lisa: Ja, kan du gå ut?
Jag: Nej, för det första var det jag som släppte in dig och för det andra var det du som började kissa
----------------------------------------------------------
Efter det får jag panik och vill tvätta hela kroppen i handfatet. Skvätter och det hela slutar med att jag ser nyduschad ut och Lisa kommer in till mitt rum.
Lisa: Jag är väldigt besviken på dig.

Nu har jag torkat upp i hela badrummet och fröken L är åter glad!

God natt!



Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaah det där var det roligaste:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback