Senaste tillskottet i min parfymgarderob

Yes, nu finns Notorious med i min parfymsamling. Imorgon ska den användas, får se hur jag trivs med doften!

Jag sitter och funderar över var kvällarna/eftermiddagarna tar vägen. Känns inte som jag gör något speciellt och när jag kollar på klockan är den alltid runt nio. Konstigt!
Jag har i alla fall tait välbehövliga powerwalks både igår och idag. Det blir lite annat än att nöta på gymmet. Den friska luften (som jag inte har kännt så mkt av på det senaste halvåret och mitt inomhus-jobb) rensar tankarna, behövligt!

Nu ska jag kolla vad som händer i köket...vankas julbak och kanske ett och annat smakprov:)


Kommentarer
Postat av: Josefin

varsegod så mycket:D kul med parfymen;)

Postat av: Jenny

Aha okej. Va synd att du inte kunde följa med dit då, det skulle ju säkert varit jätte roligt. Vi har inte bestämt att vi ska till landet men förmodligen blir det väl så, du får säkert hänga med om du skulle vilja det:)



Ja jag vet, de va sjukt mkt folk sist.. nästan lite jobbigt. Men något kul ska man väl hitta på! pussisss

2008-12-16 @ 22:00:15
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

åh grattis vad roligt :)

2008-12-16 @ 23:40:53
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: Matilda

okej, nae nu helt plötsligt känns det jobbugt att byta om och styra :) Ja, vi får träna själva istället, låter bra!



Inte så mycket bättre, täppt och snorig fortfarande och inget bad blev det, men en varm dusch :D Kramar

2008-12-17 @ 07:47:01
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vacker du är.



Längtar så till vi ska bo ihop. Jag vill inget hellre.

2008-12-17 @ 08:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback