Summering av helgen som gått

Just det, en kort sammanfattning av min helg är väl på sin plats!

I fredags hade vi alltså julfest. Julbord från Sörby, prat, dans och skratt. Inte världens röj (inget alls faktiskt) men Martina och några andra kundtjänstare höjde kvällen!

I lördags väckte pappa mig runt nio. Upp, frukost, klädde på mig och så iväg till On Off för att hitta en dator. Media Markt och julträngsel, men det slutade på On Off i alla fall. Sen tränade jag igenom kroppen på ett dött Träningsverk. Kvällen spenderade jag ensam hemma med Grey´s, glögg, papparkakor och godis. Skönt!

Idag har julhandling stått på schemat. Stadsrunda, Ingelsta och lunch på Max. Paketinslagning, middag och så ett litet kort samtal med min älskade kille.

Nu ska jag gå och lägga mig, ladda om till en ny vecka!

Just det, hoppas att ni har haft en härlig tredje advent!


Martina, jag och två tjejer från kundtjänst

Jag hade på mig klänning från Gina tricot och en svart lackväska från Beoynd Retro


Min Marty




Kommentarer
Postat av: Emilia

såg ut att ha haft det roligt tycker jag :)

Postat av: Matilda

HEJ!

Min helg har varit toppen, din?

Ja, det var jätte kul. Det får jag absolut göra, Aerobics låter bra :) Men glasögon är väl kul det med? Haha =)

Kramar!

2008-12-15 @ 18:06:25
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: yes

Om man tittar noga på sista bilden med martina ser det ut som om hon sitter på golvet haha..kul va?

2008-12-16 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback