Tom i huvudet

Jag känner mig lika trött, eller snarare utmattad, idag som igår.
Mycket att göra, många frågor, långa köer...Ska bli skönt att få rensa huvudet med lite träning och kolla på mitt nya inköp. Tror jag ska behålla påsens innehåll, ni ska snart få se vad som döljer sig i den!

Imogon är det julfesrt här på jobbet. Julbord från Sörby med den egna våningen och sen stor fest på bottenplan med hela huset. Jag och Martina ska stryka runt väggarna hela kvällen, haha!

Frågan är bara vad jag ska ha på mig... Kanske slå till på en julig minidress? Eller svart?
Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Laura

Tjaaa båda fina :) Kanske den röda ifall du int har använt den ännu, så känns det fräscht och nytt liksom? :)



Sv: Jaa jag bryr mig inte egentligen jag heller men när det är svårt att läsa och se vad som står på skärmen blir man ju lite ledsen :/

Postat av: maija

Men det låter ju intressant. Ja, till hösten skulle nog jag valt så man hinner resa eller något sånt. Haha, var du också med där?

Ja, vi har himla roligt. Hihi, imorrn har vi paketinslagning och så blir det väl lite spetsad glögg och sånt ;) kanske inte supergott, men roligt blir det nog! ska du ut i helgen?

2008-12-11 @ 17:44:21
URL: http://maaija.devote.se
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Jag tycker den juliga minidressen:) Den passade dig! Låter ju kul, få se sina arbetskolegor på ett anorlunda sätt.



Jo det ska faktiskt bli riktigt mysigt och roligt. Har precis varit på systemet så vi kan krydda till vår lilla trip ännu lite mer:) Jaa vi ska u direkt på förfest o sen ottens julfest när vi kommer hem från göteborg. Det kan nog också bli kul tror jag. Vi borde ha en pysselkväll eller nått i söderköping innan julefriden försvinner:)

2008-12-11 @ 17:44:50
URL: http://idalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback