Luktar bakning

Camilla bakar bröd och hela huset luktar mysigt nybakat. Jag älskar verkligen luktan av nybakat, den slår verkligen det mesta (kanske med undantag från Adolfs deo, haha).

Jag har haft en 100 % pluggdag idag, ändå känns det som jag står och trampar på samma ställe hela tiden. Jag har i alla fall kommit en bra bit på psykologin (SVÅRT!) och skrivit ut mitt arbete om Aralsjön och Rhen (det har dock varit klart i över en vecka...)
 
Helgen har i övrigt varit mycket bra! Fredagen spenderade jag med Adolf. Vi spelade Wii (Adolf har tränat som en galning för att inte förlora mot mig och tyvärr gav det resultat...nu är jag sämst!) och åt middag!

Igår var jag Anna och Patricja "modeller" för Petter och Simons UF-företag. Jättekul, men svååårt! Ska bli kul att få bilderna senare! Kvällen avslutades med att se på melodifestivalen, vilket fjasko!!  

Resten av min dag kommer jag tillbringa med plugg, övningskörning, A och
i en annan del av Köping.


Kommentarer
Postat av: maria

Ah, nybakat bröd luktar så himla gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback