Rött te

Jag har precis slagit mig ned framför datorn med en stor kopp rött te (ibland är samma te grönt, det beror på om man får med röda blad eller inte, men idag blev det rött).
Skolan är just nu helt, totalt värdelös. Idag hade jag en mattelektion, på den gjorde jag ett tal. Sen åt jag,
Patricja och Johan en varsin pannkaka och apelsin. Sen jag vi hem. Värt.

Helgen har varit bra. I fredags var vi ute; först på Världens bar (jag har börjat gilla det stället!) och sedan gick vi till Hugo. (Bilder från Ps blogg)


I lördags spelade vi (familjen) bowling. Sen såg jag på film med H & K. Darling blev det.
I söndags grattade jag äntligen A som fyllde 21! Mysigt. Sen hyrde vi jordens sämsta film ever. Kommer inte ens ihåg vad den hette.  

Nu ska jag försöka slutföra mitt arbete om Aralsjön & Rhen. Ikväll: Stepdance och core!


Kommentarer
Postat av: Matilda

åh, var filmen bra? Jag börjar också gilla världens bar, det får vi göra igen! Kul med ett större gäng så där!

Postat av: anny

Jag tycker vi äter på världens bar nästa månad igen!

2008-02-04 @ 16:10:33
URL: http://www.maggiee.blogg,se
Postat av: patricja

vi måste absolut gå ut och äta fler gånger. Mycket mysigare än krogen. Det gör vi om tjejor! :P

2008-02-04 @ 20:17:12
URL: http://patriicja.blogg.se
Postat av: patricja

vi måste absolut gå ut och äta fler gånger. Mycket mysigare än krogen. Det gör vi om tjejor! :P

2008-02-04 @ 20:17:22
URL: http://patriicja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback