Amazonas indianer

Sitter i datasalen i skolan, I mitt högra öra kommer det klagomål om mitt dåliga bloggande. Så här kommer ett inlägg (ett klagoinlägg dessvärre).
Religion B. Och vi "forskar" om amazonas indianer. Källhänsvisning behöver vi inte lämna in. Vi har fyra lektioner på oss. Presentationen sker muntligt. Jag upprepar, detta är religion B!
Men jag ska inte klaga, det kunde varit värre och jag föredrar nog ändå den slappa varianten i vår! Känns som det kan bli hur hektiskt som helst månaderna innan studenten. Men gud vad vi ska ha roligt

Nu ska jag fortsätta mitt sökande på den seriösa sidan wikipedia och sedan dricka fem liter kaffe.


  


Kommentarer
Postat av: donjuan

Håller med om att uppgiften är lite väl banal för att
vara en B-kurs. Men jag tycker också om den slappa varianten. Skulle ändå inte orka vara seriös nu i skolan...... puss!

2008-01-16 @ 12:46:46
Postat av: värsta lägger vikt vi olika konstiga ord.

värsta lägger vikt vi olika konstiga ord. men var placerar man annars forskning om amasonas indianer? genusforskning, totempolar, jag älskar dig? Jag vet inte

2008-01-17 @ 08:07:14
Postat av: Matilda

Sanna, du måste få tillbaka din blogg-glöd! Vart är inspirationen. Amazonas indianer liksom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback