Brämhults juice

Jag har precis kommit hem. Patricja och jag har varit ute på journalistarbete. Vi har intervjuat Adolfs farmor Bittan om diverse saker (skolarbete). Hon är så söt, Bittan. Hon pratade om en bok som hon precis hade läst där det stod om allt onyttigt som finns i våran mat. Därför hade hon köpt Bärmhults juice, med smak av hallon. Det smakade sommar, mums!

Ska snart träffa Matilda, vi ska skriva in oss på körskolan. Ikväll ska jag vara med Adolf, film? Och förhoppningsvis boka en resa till värmen!
131691-484

Nu ska jag och dricka upp mitt supergoda gröna te som mamma köpte på NK igår, mmm!

Kommentarer
Postat av: patricja

Haha den där bilfärden var lite läskig. 90-åringar ska ju egentligen inte få köra bil... Jag vill också åka bort till värmen. Kul att vi hade tittat på samma hotell.. dags att granska CV:n nu...

Postat av: Clara

älskar brämhults juice. vilken fin header, har du gjort den själv?

2008-01-24 @ 20:15:37
URL: http://collman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback