Grey´s Anatomy!

Jag är beroende (har varit det ett tag, men inte förens i helgen VERKLIGEN insett hur besatt jag är!).  Underbara, underbara serie! Grey´s!

Min helg har varit bra, mycket bra. I fredags blev jag bjuden på supergod oxfile på Pappa Grappa av min älskade kille, sedan gick vi vidare till Side Bar och slutade, som vanligt, på Hugo!  

Lördagen bestod av tygtittning till min balklänning och senare åkte vi till kvinnan som ska sy klänningen! Jag hoppas verklgien att det blir bra nu! Känns i alla fall skönt att få det hela ur huvudet! Vi hann även med ett besök på MediaMarkt och införskaffade en ny dator! Good! Jag och Martina avslutade kvällen med en promenad och massa godis!

Idag har jag (inklusive min familj) gått en lååångpromenad i vår(känns såå konstigt med vårkänslor i JANUARI)solen. Promenaden inkludertade ett stopp för varmchoklad och grädde uppe vid kanalen, mysigt!  Sedan har jag mesta ägnat mig åt min älskade box!

Kvällen hade jag tänkt att spendera med min kille, en bra film och kanske lite läxor... Anna? Patricja? Har ni gjort matten? Jag tror att jag hoppar över den...

Kommentarer
Postat av: anny

Du är söt du sanny.. Låter som en väldigt skön och rolig helg! Kan informera dig om att jag verkligen inte HUNNIT göra matten (eller inte):P
Ses imorn!

PUSSS

2008-01-20 @ 19:16:00
Postat av: Matilda

Åh, det låter som en super skönt och mysig helg! Jag har fått min nya beverlyhills box så jag vet vad beroende innebär ;) ses imorrn darling

Postat av: S A R A

har faktiskt aldrig sett på grey's =S hoppas du haft en bra helg :]

2008-01-20 @ 20:58:34
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Felicia

Låter som en härlig helg... Lite Grey's piggar alltid upp, när börjar det igen??? Såg repris i veckan, det är helt larvigt hur besatt man är egentligen! :D

2008-01-20 @ 21:26:10
URL: http://fellan.webblogg.se
Postat av: donjuan

Ooooohhhh nu var du duktig Sanna! Kul att läsa om din finfina helg.....Vad gäller boxberoende så är jag nästan klar nu med vänner säsong 1 & 2 så nu måste jag låna de resterande av Matilda!! Är rädd för att Matildas boxar har tagit upp lite väl mycket läxtid....

2008-01-20 @ 21:35:03
Postat av: patricja

ohh anna och jag sitter i datasalen o jobbar om indianer.. vart är du och matilda`? Jag blev iallafall jätte suktad av godiset.. MUMMA! :D jag har faktiskt gjort matten :) ses snart sanny

2008-01-21 @ 08:36:44
URL: http://patriicja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback