Forever21 suget är tillbaka

Jag har varit lite mätt på Forever21 sen all hysteri kring affären blev så stor. Dock var både jag, Matilda och Lisa mycketnöjda med beställningen vi gjorde därifrån. Nu har jag hittat lite nya godbitar som jag sitter och suktar efter. Kanske det blir en ny beställning...? Dock måste jag vänta in LÖN!


Marinblåa seglarskor skulle gilla mina fötter.
Blanka ljusrosa ballerina.
Snygga platåisar

Rosa, vardagskjol
Snyggt blått
Svart minikjol
med bruna ben (det kräver väl i och för sig alla...)

Två übersöta pyamasar! Det blåa nattlinnet är ju bara underbart!


Kommentarer
Postat av: Matilda

åh jag skulle också vilja beställa lite kläder. Dock beställde jag böcker för typ 2000 nu så jag antar att det är den enda beställningen jag har råd med. PUSS

Postat av: Jenny

Skitsnygga grejer! Älskar speciellt skorna med kilklack. Jag har aldrig beställt från den sidan, funkar det bra med frakt & så?

Har du det bra annars, där borta? :) hehe

2008-07-23 @ 08:49:36
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Jennny

vet du vad? :) Jag var precis på stan på lunchen och fuck syn på ett par snarlika skor, som de där blå du har lagt in bild på här.. på den där nya sko affären i domino, mitt emot telia butiken typ. Rea var det också, 199 kronor. Jätte snygga, jag köpte dom direkt, men de finns fler:)

2008-07-25 @ 12:43:11
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback