Helgen i bilder

Jag har haft en mycket bra och händelserik helg...första gången på länge och det känns bra;)
I fredags åt jag,
Lisa och MatildaLa Uva, gott! Därefter mötte jag och Matilda upp Vickan, Vi hyrde film (jag och Vickan har den dåliga vanan att välja helt fel filmer ocvh så var även denna!) och köpte massa godis.

Igår bestämde jag mig för att följa med Vickan och Jessica ut. Det blev förfest hos Jessicas syster och sedan Hugo. VI dansade hela natten och åt den obligatoriska fyllekorven utanför Otten. En kanonkul kväll, fem/fem toasters!


Kommentarer
Postat av: Anny

Vad rolig helg du verkar ha haft! Jag vill också parta...!

Vi kan väl ses efter fem nån gång nu i veckan då och planera resan?

Postat av: vixi

Hahah vilka bilder då, haha va en skiiiitkul kväll igår verkligen 5/5 tostaers, kanonkul!

2008-07-13 @ 17:41:36
URL: http://viktoriaaa.webblogg.se/
Postat av: lisa

jag tackar för bilden på mig, den gillade jag extremt mycket..

2008-07-13 @ 23:20:40
URL: http://lisasara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback