Mamma Mia

Förra veckan såg jag Sex and the city. Igår Mamma Mia. Och jag är så lycklig!
Mamma Mia var sååå himla bra. Jag skulle kunna leva i filmen. Grekland, sommar, kärlek, musik, ALLT!

Dagen i övrigt var också perfekt. Jag hittade en bikini och underkläder på stan. Sen åt jag, mamma och
Lisa lunch på Waynes. Därefter åkte vi till kyrkogården. Sen åt vi våfflor på Färgargården (skulle varit där förra sommaren när Anna jobbade...).
Sen åkte vi en snabbsväng till Jill & Per. Mötte upp Martina, Hedvig och Rolf för bion. kvällen avslutades med middag på Buttlers. 

 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh ja, Mamma mia är underbar! Man lever sig in så totalt, jag har sett musikalen i London också och har skivan därifrån så jag satt typ och sjöng i biosalongen... Hehe!

Postat av: Matty

Jag vill också se Mamma mia :(

2008-07-14 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback