När vi ändå pratar om mat...

...vill jag passa på att nämna min nya favoritfrukt som jag antagligen är sist att upptäcka i hela Sverige. Mango.
Alla jag känner älskar och har alltid älskat mango. Jag har alltid hatat mango.
Men sen
Martina började göra gino har jag börjat falla för frukten. Nu kan jag bli riktigt sugen på en prefekt mogen mango. Det var precis vad jag åt imorse. Mums!


Ikväll ska familjen Engwall/Andersson (minus Hedvig) till Tyrislöt, Sumpen. Jag tror att det är något slags uppträdande (är dock inte säker på precis vad...). Jag och Martina ska iaf åka dit dirket efter jobbet. Kul!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha ja man blir ju så avis på de som är lediga!

Ja okej, får samla ihop lite folk att beställa med då med andra ord så de inte blir så himla dyrt, hihi. Här borta är det också lungt, har rast just nu men, på 2 timmar har jag bara tagit 5 samtal, och då har jag ändå varit ledig hela tiden emellan, så.. ja de är lungt:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback