Storstädning

Igår fick jag ett städryck (händer inte så ofta men när det händer blir det ordentligt!). Gick igenom gamla lådor, dammade lister, fönster, dammsugade, ställde i ordening skorna, bytte lakan och fixade! Tänkte ta kort på resultatet, men jag glömde...

Iaf så hittade jag en sak som väckte massa roliga minnen: min målartejp! Tjejer, kommer ni ihåg hela förra året. det var jag och min målartejp varje fredag. Eftersom jag är en decemberunge så var det instämpling på Otten för mig när alla andra var 18.
Jag slutade gå till Otten när jag hade fyllt år, tror att själva tjusningen med stället var att ta sig in:)


Dagens tips (fredag = utgång) är alltså tejp. Snacka om att min blogg kommer bli en populär fjortisblogg idag med detta inlägg:) Haha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

det lät väldigt skönt!!! haha ja de vore bra, kanske man borde uppfinna. En dator med ultravioletta strålar.. de vore något!!

Postat av: Jenny

idag är det 20 års fest för min pojkväns kompis, det blir ev. utgång också, men jag är inte helt säker på att följa med dit ännu. Men imorgon blir det utgång med en gammal barndomskompis, så de blir nog väldigt roligt:)

2008-07-25 @ 10:54:11
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback