Lunch

Sitter på jobbet och har just en efterlängtad lunch (har varit jättestressigt nu på förmiddagen!). Det blev matlåda (vuxen poäng?) med nudlar, kyckling och cashewnötter, mums! Nu sitter jag och dricker någon sorts kaffe från vår automat.

Ringde och väckte Matilda för ett tag sen (vilket lyx att kunna sova på dagarna...).

Veckan har varit bra. Har spenderat den mesta tiden hos A. Vi har mest kollat på fotboll (A:s nya och mitt gamal FAVVOintresse!) och ätit mat.  

Igår fick jag ett paket av systeryster. Söt! Hon hade köpt ett blått skärp och dom superfina silvriga sandalerna till mig i försenad studentpresent. Jag blev så glad!

Idag ska vi ha tjejkväll. A, P, M och jag. Det ska bli så mysigt så.


Kommentarer
Postat av: Matilda

åh vad sött av henne :) Sandalerna var riktigt riktigt nice! Hahah, det är ganska många som ringt och väckt mig idag, men nu ska jag upp och hoppa! Anna är sjuk, hon vet inte om hon orkar ikväll men annars tvingar vi henne! Vi kan ju laga nån mat här tänkte jag! puss

Postat av: Martina

Är det du som är saan20? :D Tänkte skriva ett mail men jag visste inte helt säkert om det var du.. jag är maen16.. :) Vi ses snart gulle!

2008-06-18 @ 07:46:33
URL: http://martinaengwall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback