Tillbaka på jobbet

Japp, då var jag tillbaka på jobbet igen!  Hade körlektion 7.15 imorse så det känns som lunch redan, fast det bara är morgonfika snart. Dags för lite finncrisp med ost:)

Igår var jag hemma. Vi åt världens godaste sallad med tonfisk, avokado, körsbärstomater, marinerade vitlöksklyftor och ägg. Till efterrätt hade Heddan gjort Gino (tror det heter det). Massa frukt (mango, banan, hallon, kiwi) och vitchoklad som man sätter in i ugnen. Till det serverades det vaniljglass!
Oj, vad jag känner mig matfixerad. Men det var väldigt gott.

Idag ska jag försöka styra upp vintjejkvällen som jag har börjat planera. Imorgon! Kom igen alla tjejer. Hur kan man inte vara sugen på en vinkväll? :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback