Balfrisyrer?

Jag vet inte hur många dagar jag har suttit på google.se och sökt efter någon snygg balfrisyr. I alla fall så hittar jag ingen! Är det någon som har ett tips?  
Eftersom jag inte har min klänning än (den ska bli klar i slutet av april!!) är det svårt, men uppsatt ska jag i alla fall ha! Frågan är om man ska satsa på en klassisk svinrygg eller kanske något mer utstickande!?

I morse hade jag körlektion med Kaian. Fickparkering är nog bland det tråkigaste som finns...

Nu ska jag nog gå och ta mig en liten lunch, sedan blir det matteverkstad och systuga! Kommer eventuellt bilder!

Kommentarer
Postat av: martina

Jag tror att de har rätt många bra förslag hos själva frisören. jag hittar itne heller nåt på internet som jag tycker passar mig. Typ lite tantigt tycker jag att många frisyrer är.. Frågan är om man kan gå till frisören innan och testa lite? eller få lite insperation. ?

Postat av: Viktoria

Hej Sanna!

Jag har faktiskt två tips på web-sidor!!

www.bosshairstyles.com
Här finns massor av olika frisyrer & uppsättningar! Många jättefina, som inte är "tantiga" på något sätt!!

www.ukhairdressers.com
Här kan man ladda upp ett foto på sig själv & sedan prova olika frisyrer, hårfärger, glasögon... KUL!

Lycka till med din balfrisyr!

2008-04-01 @ 09:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback