Bebiskläder!

I onsdags köpte jag, mamma och Lisa bebiskläder till nyfödda Ellen. Jag tror inte det finns ett mindre "ååååhhhigt" ställe än på flick-bebis-avdelningarna. Man förstår inte hur det ens kan finnas så små fötter och händer!

Vi köpte rosa och vita ministrumpor. En mönstradklänning och en rosa body med spets.

Jag kom även hem med dom här små gobitarna, till mig själv:)

Klocka, väska och randig, marin klänning.

Köpte även en röd tantkjol som Lisa & jag idag har förvandlat till en tubtopp-klänning! Den ska jag dra på mig ikväll. För här ska det festas!
Anna, Matilda, Patricja, Memme och kanske Martina?!
Ha en bra kväll!/ Sanna

Kommentarer
Postat av: Felicia

Trevligt med shopping! Klänning från Åhlens? Köpte nämligen också en randig klänning häromdagen, och längtade till Rimini... Nice... :D

Postat av: martina

åh, babyclothes! Jag såg dem hemma i det spanska huset. Var ni på IKEA? Jag hade verkligen kul igår. :) Tack för jag fick följa med!

2008-03-29 @ 16:07:49
URL: http://martinaengwall.webblogg.se
Postat av: martina

Men hallå! Nu förväntade jag mig att du skulle bli lite aktiv. Ingen uppdatering på läänge! Är det pappa vecka den här veckan?? :) PUSSI

2008-04-01 @ 11:51:10
URL: http://martinaengwall.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback