2 saker om mig

Jag hatar:
När människor glömmer (eller ännu värre inte bryr sig om) att ta bort lapparna under skorna. Det måste vara den största och fulaste stilmissen man kan göra.
I går åkte jag rulltrappa och tjejen framför mig hade kvar lapparna. Jag fick därmed  reda på var hon hade köpt skorna och  vad de kostade! Gahh, vad fult! Så nu har jag avreagerat mig...:)

Jag är beroende av:
Tandtråd eller plackers, helst men lite mint smak. Jag har börjat få tvångstankar där jag bara måste "rensa" tänderna. Visst är det väl bra och hygieniskt, men att ha blodsmak i munnen är inte alltid en hit.  

image642

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag vill absolut åka till linköping. Kanske någon veckodag, när man inte har så mkt lektioner för mina helger är verkligen fullspäckade. :) Kan du inte lägga upp bilder på forever21 (du kan ju skriva att det är ett fanz som har önskat det. :D)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback