Bara två dagar kvar, förhoppningsvis

Idag visade jag & Anna upp vår egen koreograferade dans, det blev ganska bra tilslut. Men bäst känns det att kunna stryka ännu ett moment i min fullspäckade vecka!
Jag har förhoppningsvis bara två dagar kvar till frihet nu...men först:

♥ Naturkunskapsprov
♥ Psykologi slutprov
♥ Geografi guidning

Jag har även gjort en annan mycket intressant sak idag; nämligen köpt vårtborttagning från Apoteket (ni vet det som dom visar på reklamen!).
Jag har nämligen (känsliga läsare borde sluta läsa nu, nämner inga namn, Martina...) tre små vårtor på min tå. Dom sitter PÅ tån och ser ut som dom tre vise männen. Men idag har jag alltså fryst bort dom! Usch, det var verklgien frysning! Hela tån blev vit och de rykte om den! Hoppas dom försvinner! Nu går jag runt med stora skyddsplåster.

Nu ska jag återgå till pluggandet. Ska sitta uppe två nätter till! KÄMPA NU SANNA!!!

Har också bokat teorin idag. Känns skönt att ha det planerat, dock fanns det inga tider förens i början av juli..men det får bli bra!

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh. jag börjar nästan gråta. Jag kunde inte sluta läsa....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback