Bebismani

Gårdagen var händelserik. Först åkte jag, mamma och Lisa för att kolla på min balklänning. Var en del saker som skulle ändras och den är inte klar än, dock tror jag att jag kan sluta drömma mardrömmar, för det var bättre än jag tänkt mig. Skönt!
Sen åkte vi till mammas gudbarn och våran lilla Ellen. Hon hade växt så mycket sen vi såg henne sist. Då var hon bara 5 dagar, nu var hon sex veckor, och världens sötaste.

Sen var det dags att besöka nästa bebis; Adolfs kusinbarn Thea. Jättesöt hon med och bara 3 veckor, pytteliten.

Efter det åt vi mat på Å caféet. Mums. Sen buss tillbaka till Nkpg, film och godis.

Idag ska jag plugga. Adolf är på jobbet och jag är ensam, känner mig som en hemmafru:)  Ska äta lunch med mamma sen och kolla lite på stan. Ikväll får vi se vad som händer.
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback