Bild 3

Bilden nedan symboliserar mig i ett nötskal.
Vi åkte till Italien,för drygt en månad sen.

Min första tanke: Italien, yes, skor, klänningar, kjolar! Love.
Min resväskas tanke: Okej, om vi är tre som hjälper till kanske det går at stänga (det gick efter typ 40 minuter)
Skavstas tanke: Bagage 15 kg.
Min väska: 19 kg (hade inte ens med mig på mkt till Dominikanska för 2 veckor, men 5 dagar i Italien, då behövdes det enligt min bedömning...)

Jag fick packa upp min väska, mitt på Skavsta, innan incheckningen. Ut föll alltifrån trosor till hårspray, schampo, skor och klänningar.
Tillslut fick vi ordning på allt och jag hade spridit ut mina ägodelar i diverse väskor. Dock var jag tvungen att upprepa denna process flera gånger under både hem och dit resan. Haha.
None
Här har Anna fångat händelsen...Haha. Man ser min linsätska på trottoaren.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är sådana här grejer vi kommer att minnas mest, och lite komiskt var det faktiskt! :)

Postat av: Matilda

Tänkte bara önska er lycka till på provet imorrn. Jag skulle hellre sitta där och skriva prov med er mina kära vänner. Eller att ni följde med till sthlm så vi kunde shoppa ihop. puss M

2008-05-21 @ 20:21:32
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback