Dags att börja dansa!

Nu måste jag sätta fart. I morgon ska jag alltså hålla i min egna danslektion i kursen Dans som träningsform. Blir aerobics (om det går att kalla dans...) eftersom jag känner mig mest hemma där!

Eller ska jag ta ett Desperate avsnitt först?
Matilda har nämligen förstört hela vår klass ambitionsnivå! Hon lånar ut boxar (hon har ALLA, allt från CSI till Vänner, Desperate och Anna Pihl) till alla som vill.

Först drabbades Johan av en Vänner-depp. Sen både Anna och Patricja av en Desperate-depp. Jag stod emot att låna länge, men sen kunde jag inte hålla emot mer. Nu avverkar jag desperateavsnitt efter avsnitt :)
Tack Kilten! Tror hon lånar ut dom bara för att dämpa sitt eget dåliga-plugg-samvete, haha!  

131691-690

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det här var det värsta jag har hört!!!! Här är man snäll och givmild och lånar ut sina käraste ägodelar och den blir man anklagad för att förstöra andras liv ;) Hahah, fast det känns rätt skönt att det inte bara är jag som är fast framför tv, men å andra sidan är det inte mitt fel att ni inte har någon självkontroll :) Jag har inte börjat plugga än :( har du börjar med svenskan?

Postat av: Felicia

Ojojoj vilken aktiv bloggare du har varit idag, jag var tvungen att läsa ifatt! ;) Jag kanske också skulle ta och låna en box, för att dämpa ångesten med... Och angående Å-caféet, det kommer bli en toppenkväll, längtar redan!!

2008-05-15 @ 17:56:15
URL: http://fellan.webblogg.se
Postat av: Anny

Haha, jag kommer fortsätta med desperatedeppen nu när jag ska fortsätta på tredje boxen.. PS: Felicia, jag längtar också till den kvällen! KUL!

2008-05-15 @ 18:00:49
URL: http://www.maggiee.blogg.se
Postat av: Matilda

Sanna, hur går det för dig med dansen egentligen? Du har inte uppdaterat på länge. Börjar bli orolig. The Kilt

2008-05-15 @ 20:44:10
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se
Postat av: Fredrik Inredning & Mode

ha en nice helg!

2008-05-15 @ 22:48:34
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: donjuan

HAHA stämmer precis Sanna! Hon är anledningen till att jag inte får mitt skolarbete gjort i tid..:P Men samtidigt så har hon gjort min fritid mycket, mycket roligare!!!!!

2008-05-15 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback