Det är sol ute...

...men jag sitter inne. Det är söndag. Det betyder pluggdag. Och jag är verklgien inte sugensocialpsykologi i detta läge. Dock har jag inget val, det är dags att komma igång! Slutspurten är här (känns som jag har sagt det ett tag nu, men nu är det verklgien så!)

Det lilla lovet har i övrigt varit perfekt. Lite fest, lite film, lite mys och lite shopping. Igår kom också vårt paket med kläder från Forever 21! Allt kändes jättebra, måste bara göra lite justeringar på studentklänningen :)

Veckan som kommer stavas MATTE C! Nationelltprov på fredag. Snacka om glädjedödare.

Ha en bra dag i solen. Nu ska jag häva i mig kaffe (tänker på Italien när jag tänkte shotta espresson haha!) och sätta fart!
131691-625
Ett sommarkap från H&M. Vitt linne med spets, 79 kr. Har dock inte slagit till...än!

Kommentarer
Postat av: patricja

Jag tycker definitivt att du ska slå till på linnet, både billigt och snyggt :) jag håller också på att förbereda mig inför en pluggdag.. Borde kanske också shotta espresso för att få motivation. GAH. Ses imorn gummis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback