Förmiddagspicknicken

Här kommer lite bilder på min och Adolfs picknick. Det blev Pago, äpple och wasaknäcke (mitt favvo mellis) för min del. Adolf nöjde sig med lite chipsrester (extremt god och näringsrik frukost!)

Dock stod Adolf inte ut med solen så vi gick hem ganska snabbt. Har suttit på balkongen ett tag, men jag svettas ihjäl och nu sitter jag här :)

Snart ska jag möta upp mamma och Lisa. Jag sma nämligen hämta min balklänning, utspringsklänning (den  från Forever21, som har sytts in)  och en annan klänning från Forever21.

Det ser ut som kvällens planer är ändrade, vi får se vart det bär av tillslut...Jag röstar för sushi och glass på Halvars!

Kommentarer
Postat av: bea

mysigt!

Postat av: Angelicas Closet

Så mysigt!

2008-05-10 @ 15:16:41
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Matilda

mysigt :) jag struntar i skolan imorrn, vi ses på tisdag! puss

2008-05-11 @ 23:52:46
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback