Helvetesjävlaskitprov

Japp, ni ser rätt! Klockan är 21:11, det är tisdag och det är Desperatetime. Det är ingen paus. Jag tvingar mig helt enkelt att inte se på programmet! Är det inte hemskt? Människoprogeri i allra högsta grad! Allt på grund av det äckliga, muntliga provet jag har imorgon bitti!

Martina försökte pigga upp mig nyss, med lite blodsocker i form av vaniljkesella, mango och hallon. Det var gott, men jag blev inte pigg. Jag blir aldrig pigg längre. Igår hade jag verkligen förberett mig på att vara pigg och plugga.

Jag gjorde iordning en stor kopp kaffe.
Hävde den. Typ som när jag shottade espresso i Italien :D
Satte mig i sängen för att börja.
Kände ögonen börja blinka aningen för tungt.
Tillslut inte alls.
Somande.
Pluggade...INTE!

Fuckfuckfuckfuck!

Nu ska jag unna (haha, vad hemskt det lät!) mig en dusch. Det händer inte så speciellt ofta i mitt hektiska liv..

Kommentarer
Postat av: sanna

du luktar gott endå! jag är sjuk idag sah sah.

Postat av: patte

nu är det gjort iallafall..wieee..(bara några saker kvar)

2008-05-14 @ 10:22:50
URL: http://patriicja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback