Mitt energiförråd står på minus!

Jag har verklgein ingen ork alls. Har precis svept i mig min trejde kopp kaffe (till det en liten tårtbit från systerysters älskade kaféjobb) för idag. Det hjälper ett tag, men energin försvinner varje gång jag måste gå på toa (vilket är väldigt ofta då min blåsa inte är värst stor...).

Har kommit en bit in i arbetet som inte verkar ha något slut! Analysera, reflektera, belys, problematisera, dra slutsatser, värdera, jämför, exeplifiera, redögör....JAG ORKAR INTE!

Jag vill:
Ligga och sola i bikini och bli brun
Shoppa upp alla mina sparade pengar på kläder, väskor och skor
♥ Äta glass med Adolf
♥ Ha en grillfest med Martina
♥ Ha STUDENTVECKA (läs vara full konstant)

Ikväll kommer bilder på allt från Forever21! Ett
fan önskade det:)

Kommentarer
Postat av: patte (tuss)

Jag vill också se dina kap från forever21. gah gah gah gah, jag hatar psykologiuppgiften, det känns som att jag kommer sitta med den i en evighet utan att bli klar. gah gah återigen. Jag skiter i matten idag :D Det är bäst att vi förbereder oss mentalt för en JÄVLA PLUGGVECKA, likabra att sätta igång nu!
haha Smultron var sig likt. Lite förändringar på glassar hit och dit, och människorna blir ÄNNU mindre. Känns som att man är tant i jämförelse med dem. Det kommer bli tomt att jobba utan dig ju, istället får jag jobba med ngn Nina 15 år eller ngt. Gah. :D

2008-05-04 @ 16:22:28
Postat av: Martina

Åh, grill och shopping och sola och student. det är ngt som faller i min smak. Vi får verkligen kolla upp det där med lkpg och grillkväll! :)

Postat av: Anny

Hoppas på det där lilla grillpartyt jag :) Tack för din gulliga kommentar! Jag har inte gjort någonting på psykologin, vart precis klar med religionen.. men det ordnar sig! Puss annnny

2008-05-04 @ 21:46:57
URL: http://www.maggiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback