Munsår

Jag har aldrig (och då menar jag verkligen aldrig) haft ett munsår.
Om mindre en en vecka är det bal.
Nu har jag ett munsår.
Hur typiskt får det vara?
Det syns som tur är inte så mycket och mamma klistrade på ett sånt genomskinligt plåster som dom visar på reklamen, så jag får hoppas på att det kan göra mirakel!


Min dag har i övrigt varit bra. Tjejerna och jag har suttit i solen. Ätit piggelin och myst. Fick dock migrän på eftermiddagen. Håller på att bli bättre nu...

Nu ska jag och mammsen åka och köpa en liten matsäck inför imorgon. Då bär det av till Oskarshamn med klassen. Ska bli väldigt skönt!

Just det. Min älskade kille har äntligen fixat smoking till balen. Men jag var tvungen att pressa honom hårt för att få honom iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback