Sjung om studentens lyckliga dar'

Det blir en helt drös med människor som kommer för att fira min student. Ska verklgien bli jättekul att ha alla man tyker om samlade, det händer ju inte så ofta.
Vi ska ha catering  från
Sörby Herrgård (buffé) och hemmagjord chokladmoussetårta med varma hallon! Mums!


 
Min vecka ser ut på följande vis:

Idag: Fira kusinvitamin, sova hos Adolf, en svänga på stan
Tisdag: Funderar på att unna mig en ledig dag till...Till Roots på eftermiddagens för slingor, klippning och balfrisyrsprat!
Onsdag: Körlektion, valsövning, studentsångsövning. Utgång?
Torsdag: Mot Oskarshamns kärnkraftverk med klassen (känns inte heler 100...)
Fredag: Vaknar upp på Magnus (mentor) land med klassen. Mysdag och eventuellt årets första dopp. Norrköpings bal på kvällen! Utgång?



Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en bra idé :D Brukar du resa mkt? :D

Postat av: Matilda

det känns gaska onödigt med skola imorrn, men jag måste gå på psykologi B för vi ska gå igenom det sista inför det muntliga provet, men jag tror att jag kanske gå hem efter det medtanke på att jag har ganska mycket att göra! Vi får planera upp kommande veckor någon dag också, när är det utgång osv! See you soooooooooon

2008-05-26 @ 16:42:52
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/
Postat av: patricja

fy fasen vilken underbar vecka detta kommer bli, och nästa, och veckan efter det. Wohoooooooo!

2008-05-26 @ 18:08:00
URL: http://patriicja.blogg.se/
Postat av: Anny

Jepp, jag kan bara hålla med. Lung pung liksom :)

2008-05-26 @ 18:22:51
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback