Som ny

Kom hem från frissan för ett tag sen och jag känner mig väldigt nöjdSlingorna blev bra och vi tog bara lite på längden (annars blir min balfrisyr omöjlig). Vi har även diskuterat oss fram till en bra balfrisyr. Det blir en mix mellan några av bilderna som jag hade uppe på bloggen för ett tag sen.

Jag älskar att gå och bli ompysslad; frisören, tandläkaren. Vad som helst. Och det är så skönt när dom shamponerar och masserar. Skulle kunna sitta där varje dag!


Mitt nya blonda hår. Bortse från mitt bleka och osminkade ansikte:)

Nu har jag suttit i kvällssolen och ätit sill och potatis (visst har jag blivit huslig, gjorde det helt själv!) och läst i min spännande bok. Jag kan få sånt potatissug ibland. Speciellt när jag har varit hos Adolf, där potatis inte finns med på
världskartan.


Till efterrätt blev det fruktsallad med kiwi, annans, mango och banan. Mums!

Ikväll har jag bokat TV:n; Gossip gril och Desperate!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det blev ju jätte bra!!! Jag var hos frissan idag, det gick inte så bra :(

2008-05-27 @ 20:07:32
Postat av: Lovisa

Ja, det var riktigt härligt! :)

Postat av: patricja

gud vad söt du är sanny.. håret blev jätte bra... Jag vågade inte gå in till dig förut när du satt hos frissan; sorry :):):)ses imorn!

2008-05-27 @ 21:19:52
URL: http://patriicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback