Träningsverk!

Jag har under våren trappat ned på min träning mer och mer. De senaste veckorna har jag inte tränat alls (men, det beror ju på att jag har såå mkt att plugga, inget annat, haha).

Dock var jag nu tvungen att börja träna eftersom min dans är idag. Och det känns i hela kroppen! Jag har vaknat två dagar irad med VÄRLDENS träningsverk. Armar, axlar, ben och RUMPA!
Imorse när jag hade dubbelkörlektion kunde jag knappt gasa utan att det pulserade i hela rumpmuskeln! Hjälp.

Igår beställde vi (Martina & jag) thaimat från den nya restaurangen i Skpg, gott! Sen begav vi oss MED BIL (grattis igen Marty!) och köpte ingridienser till en marängsviss:) Mums.  

131691-602
Idag sak jag mysa med Adolf! Vi har inte setts på heeela veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback