Underbar helg

Jag har haft en underbar helg.
I fredags grillade jag, Gunnar och Adolf. Vi drack vin och bara pratade.
I lördags hjälpte jag och Adolf Bittan. Jag städade deras bil och dammsög allt som gick. Adolf körde jord, putsade fönster och rensade stuprör. Sen hittade vi en katt. Kvällen spenderade vi hemma hos mig. Såg på Perellifjaskot och skrattade åt alla patetiska bidrag.
Idag har jag, mamma & Lisa legat i solen och myst. Det blev även en morsdagfika på Lustgården.

Jag är ledig imorgon. Ska följa med Adolf hem till stan och strosa runt där när han är på jobbet.

Här kommer lite bilder från fredagen då jag,
Anna & Patricja hoppade runt i det görna gräset:
 

Notera det näst sista när Anna & jag verklgien tar fart för att senare orka med ett hopp!

Kommentarer
Postat av: Matilda

på varje blogg hittar jag dessa hoppande bilder utan mig själv. Det ska det fan i mig bli ändring på på studentveckan :P

2008-05-25 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback