Ändrade planer

Helgen blev inte som planerad, den blev bättre.

I fredags hämtade jag A vid tåget. Jag var jättesur, men efter ett raseriutbrott blev allt bra igen.
Därefter begav vi oss till Asti. Vi åt en varsin mozarelladränkt pizza och delade på en flaska vin.

I lördags åt en god frukost, sov vi middag, och åkte till Söderköping.
Runt sex blev vi uppplockade av Fibbe och Karin. Thaimat och massa prat på glasverandan. Klockan nio började Bond. Inte alls lika bra som förra, men en mysig avslutning på kvällen!

Igår promenedade vi till kyrkogården och i stan. Lagade köttfärsås och spagetti.
Kvällen avslutades framför Ett hål i väggen med en varsin sked och Ben & Jerry´s half baked...

Adolf åkte tillbaka till Sthlm imorse och jag är laddad för en ny vecka!





Kommentarer
Postat av: Martina

Lilla duuuu! Svara i din telefooon!

Postat av: Bella

Oh ben & Jerrys det är så underbart gott alltså. Nu blev jag ju sugen haha

2008-11-03 @ 13:24:41
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback