Förbereder mig för förkylning

Jag vill verkligen inte bli sjuk i år.
Orkar inte ligga och vara öm i kroppen, snora och vara sängliggande. Det låter inte lika lockande som när man gick i skolan (då kunde jag längta efter en höstförkylning, men inte nu).

Därför slog jag igår till på en trippel i C-vitaminer på min favorit affär; Apoteket.

Hallon/Tranbär, Papaya/Ananas och Lime/Apelsin är smakerna på dessa "en-om-dagen-brustabletter".
Jag är faktiskt lite svag för brustabletter så jag känner en viss oro då jag har de tre förpakningarna här på skrivbordet. Kanske kommer detta sluta i två-om-dagen-beroende?!

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi :) ja jag lämnade den på ditt bord innan jag gick hem. Hur länge är du kvar där nu?



Ja, julhandling kan bli roligt, självklart fika också:) vi får höras av!!! pusss

Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-11-03 @ 21:54:22
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: A

Jag har också köpt de där tre i början av hösten.

Tyvärr är det bara papaya/ananas som smakar bra.

De andra smaka...skit...eller äckligt i alla fall...något kemiskt... :D

2008-11-06 @ 15:11:27
URL: http://minsoffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback