Glögg, pepparkakor och lussebullar, tack!

Som den glöggmänniska jag är blev jag överlycklig när jag hörde veckans stora nyhet (bortsett från Obamas vinst, YES!) att årets glöggsmak är släppt.
Jag har sagt det tidigare, blåbär är årets smak. Mamma köade på Drottninggatan och nu har vi ett helt glöggsortiment hemma! Jag längtar efter mysiga kvällar med barnglögg, pepparkakor med äldelost och lussekatter med vitchokladkräm alá mamma!

Jag längtar efter lucia, efter att julhandla, efter min födelsedag (den andra advent), efter tända ljus, efter mysiga soffakvällar med familjen, efter pyssel och efter att mysa med min underbara pojkvän! Åh, vad jag älskar julen!


Kommentarer
Postat av: Laura

Pepparkakor med ädelost... Det är bara så gott! =D

Postat av: Maria

Men det tror jag absolut du är! Jag vet, det är verkligen jätte tråkigt. Klart man blir berörd, vare sig man är inblandad eller inte.

2008-11-05 @ 11:48:38
URL: http://mariaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback